اندوه اهالی فرهنگ و هنر مشهد در پی شهادت رئیس‌جمهور مردمی پیام تسلیت مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی در پی شهادت رئیس‌جمهور محبوب ایران برنامه‌های تلویزیون به‌مناسبت شهادت «آیت الله رئیسی» رئیس‌جمهور + زمان پخش ویژه برنامه‌های رادیو به‌مناسبت شهادت آیت‌الله رئیسی + زمان پخش فیلمنامه‌نویس مشهدی: آرزویم است که درباره امام رضا (ع) فیلمنامه خوبی بنویسم رضا میرکریمی: خبر تلخی بود پیام تسلیت «محمدمهدی اسماعیلی» وزیر فرهنگ و ارشاد در پی شهادت رئیس‌جمهور پیمان جبلی، رئیس سازمان صداوسیما، شهادت رئیس‌جمهور را تسلیت گفت پیام تسلیت «محمدمهدی دادمان» رئیس حوزهٔ هنری در پی شهادت سید ابراهیم رئیسی برگزاری سوگواره شعر درپی شهادت رئیس‌جمهور ایران + جزئیات بغض احمد نجفی شکست | امیدوارم راه «شهید رئیسی» گم نشود سریال «عاشورا» در شبکه دو سیما + زمان پخش موسوی‌مهر: شهدای حادثه اخیر، گلچینی از همه خوبی‌ها بودند | حلاوت خدمات شهید رئیسی از کام ملت پاک نمی‌شود + فیلم اشاعه فرهنگ رضوی با گسترش فعالیت‌های فرهنگی و هنری | گزارشی از مراسم اختتامیه جشنواره هنر‌های نمایشی رضوی تمام فعالیت‌های فرهنگی و هنری سراسر کشور ۷روز تعطيل است لغو یک‌هفته‌ای تمامی کنسرت‌های موسیقی کشور (۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) لغو پخش برنامه‌ها و سریال‌های شاد در شبکه نمایش‌خانگی تسلیت نهاد‌های فرهنگی برای شهادت «سید ابراهیم رئیسی» رئیس جمهور سهم تو شد آخر شهادت سید ابراهیم | شعر علیرضا قزوه، شاعر آیینی کشور در سوگ شهید رئیسی
سرخط خبرها

پخش غیرقانونی فیلم «بی‌رؤیا» با بازی طناز طباطبایی

  • کد خبر: ۱۷۹۹۲۱
  • ۲۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۶
پخش غیرقانونی فیلم «بی‌رؤیا» با بازی طناز طباطبایی
فیلم سینمایی «بی‌رؤیا»، نخستین ساخته آرین وزیردفتری، قاچاق شد.

به گزارش شهرآرانیوز، تهیه‌کننده فیلم «بی‌رؤیا» که اثرش به‌صورت غیرقانونی انتشار یافته است از برنامه‌ریزی قبلی برای اکران آنلاین فیلمش خبر داده و از مخاطبان درخواست کرده کمی صبر کنند و نسخه قانونی این فیلم را تماشا کنند و به حقوق معنوی دست‌اندرکاران آن احترام بگذارند.

طی چند ماه اخیر، فیلم‌های «برادران لیلا»، «جنگ جهانی سوم» و «تفریق» به‌صورت غیرمجاز در فضای مجازی منتشر شده‌اند که از میان آن‌ها فقط فیلم هومن سیدی که مشکل نمایش نداشت به اکران رسید. این ماجرا حالا گریبان فیلم «بی‌رؤیا»، نخستین ساخته آرین وزیردفتری، را هم گرفته و نسخه‌ای از این فیلم پخش شده است.

«بی‌رؤیا» از جمله فیلم‌هایی بود که روح‌الله سهرابی، مدیرکل دفتر نظارت بر عرضه و نمایش فیلم، آن را در کنار چند فیلم دیگر «حساسیت‌برانگیز و یا متوقف‌مانده» عنوان کرده بود، ولی پروانه نمایش آن صادر شد تا سال گذشته راهی جشنواره ونیز هم بشود.

سعید سعدی، تهیه‌کننده فیلم «بی‌رؤیا»، در واکنش به اتفاق رخ‌داده برای فیلمش می‌گوید: این فیلم مشکلی برای اکران عمومی نداشت و از دو ماه قبل قبل قرارداد اکران آنلاین آن با پلتفرم بسته شده، ولی نمی‌دانم چرا این قرارداد معطل مانده است.

او، با بیان اینکه اطلاعی ندارد که فیلم چطور قاچاق شده است، تأکید کرد که پیگیری‌هایی را انجام داده است و در عین حال اضافه کرد که «بی‌رؤیا» اکران عمومی خارجی یا داخلی نداشته و فقط در چند جشنواره خارجی نمایش داده شده است.

سعدی از مخاطبان خواست که در روزهای آینده نسخه قانونی فیلم را در پلتفرم‌های داخلی ببینند تا حقوق مادی و معنوی دست‌اندرکاران فیلم رعایت شود.

در فیلم «بی‌رؤیا»، قهرمان اصلی (رؤیا) در آستانه مهاجرت است که با زنی جوان برخورد می‌کند که به‌نظر می‌رسد حافظه‌اش را از دست داده و از این موضوع رنج می‌برد. رؤیا او را می‌پذیرد و اندکی بعد زندگی خودش شروع به فروپاشی می‌کند. وقتی بالأخره متوجه می‌شود که زن برای جانشینی او آمده است، دیگر برای بازگشت خیلی دیر شده است.

در فیلم سینمایی «بی‌رؤیا»، طناز طباطبایی، صابر ابر و شادی‌ کرم‌رودی بازیگران اصلی هستند. این فیلم در بخش «افق‌های اکسترای جشنواره فیلم ونیز» نمایش داده شد.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->